пʼятниця, 11 січня 2013 р.

So1Eo1. My shit's fucked up.

Я не Хенк Муді, хоча хотілося б декілька тижнів прожити в образі глобального саркастичного покидька і циніка (для тих, хто не шарить, то це головний герой епічного серіалу "Californication", а для всіх, хто вже з ним знайомий, скажу одне - радіймо, браття і сестри! 6 сезон стартує вже в неділю, "mothufuckaaaaa"). Цікаво просто, як моє оточення ставилося б до мене з такими життєвими поглядами і переконаннями. Мабуть під впливом його характеру прийшла ця геніально оригінальна ідея створити власний блог і туцькати шось тут, бо саме цим він і займався між періодами свого лобурства.  
Нотатки і статуси у відомій соціальній мережі - то вже мейнстрім, тому хай буде блог. Буду трохи виділятися тоном сірості зі стада і розривати туалетний папір не по контуру. Часом в голові мільярд думок і просто не знаєш, шо з ними робити.

"Що б таке зробити,
Коли нема роботи?
Чи то пляшку з друзями розпити,
Чи книжку почитати?
А то наче щось там голову стискає,
Щось таке тихенько в голові дрімає,
Щось таке ніякове, наче позіхає".

"Думку в мозку карбувати - заняття потрібне,
Бо побільше мислів мати дуже необхідно". (Олег Скрипка)

Але зараз не про думки, зараз моя свідомість буде просто гарно текти. А потім піду спати і почне текти підсвідомість. Взагалі неправильно ця вся штука зі сном влаштована, краще б вдень наш мозок ніколи не гальмував через таку непотрібну річ як здоровий глузд, і ми творили все те, чого душа побажає, а потім, засинаючи в 3-4 ночі після енного безплідного вечора, уві сні бачити, як потрібно було все зробити в рамках того самого горезвісного здорового глузду та загальноприйнятих суспільних норм. Можливо тоді робилися б якісь логічні висновки з перспективою покращення власного життя у майбутньому. А то присниться якесь безглуздя, ніби тебе з друзями хочуть посадити за грати у зв'язку з причетністю до контрабанди циферблатів, а потім сиди цілий день і думай, от шо б воно могло таке означати?! Бо старий добрий дядько Фройд не дасть збрехати, він же ж  твердо запевняв, що кожен маразматичний сон несе якийсь підтекст і якщо гарненько покопатися, то можна все логічно розтлумачити.


Взагалі якщо проаналізувати всі мої сни і знайти якогось режисера з творчим підходом, дуже потужним почуттям гумору і абсолютною відсутністю будь-якого заняття (бо хто ше захоче вислуховувати мої сни і потім перетворювати їх у мистецтво), то можна зняти екстравагантний фільм, який не всунете в жоден жанр, бо там буде все: починаючи війною з дерев'яними саморобними луками, яка стартувала у мене в подвір'ї і сприймалася, як потенційна Третя світова, і закінчуючи святкуванням дня народження Ліл Вейна на тусі в Ріка Росса. Не знаю, чому я згадав саме ці два приклади, бо вони далеко не найцікавіші і найдивніші. Соромно мабуть, та й знову спрацювала гальмівна реакція здорового глузду. Може воно й на краще. Мораль цієї байки така: нецікаво влаштований наш добовий розподіл діяльності свідомості/підсвідомості. Тому буду, певно, йти зараз в гості до більш захопливої сторони свого мозку, може там розберуся.


І якось так іронічно змінилися пісні в моєму плеєрі під кінець з Warren Zevon - 'My shit's fucked up' (якого, до речі, той самий Хенк Муді слухав кожен раз після написання своїх шедеврів, при цьому викурюючи смачний джоїнт) на Jack Johnson - 'Go on', після прослуховування якого хочеться піти спати з думками про Гаваї і Алану Бленшард. Зайшов на фейсбук, а вона якраз декілька хвилин назад закинула нове фото на борді. 


                   

Алоха, братики!

8 коментарів:

  1. ну тут зара буде вол оф текст, бо мені тоже не спиться

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А нарахунок снів, я думаю після третього мого побутового сну, який я б розказав мене б здали в дурку , або спалили б як єретика

      Видалити
  2. Дивись, якби я жив керуючись здоровим глуздом, то зараз би спав вже годинки так 3 то точно. А так як мої мозги забиті під корінь всяким маразмом від нашого збоченого соціуму, я сиджу тут і пишу який бред дальше. Так от дивився я про Хенка Муді досить давно, і недодивився бо мене дістала шаблонність і однотипність ситуацій... Кожен день новий трах, кожну серію він старається показатись нормальним в очах дочки і своєї коханої, і то всьо звичайно ж закінчується ВЕЛИКИМ фейлом (вплоть з першого сезону).
    А зовсім недавно мені в голову прийшла така думка нарахунок серіалів аля Хенк Муді. Біда в тому, що одиниці людей дійсно розуміють, що до нас хоче донести режисер і сценаристи. Більшість просто пісяється від того чела з книжки "HOW TO BE A DOMINANT ALPHA MALE" і тим самим суть фільму перетворюється в "бухай кури трахайся нюхай наркотики і тралі валі".
    І я ше чомусь впевнений шо така от ніби вторинна суть фільму, про яку тікишо написав, грає дуже велику роль в фінансуванні серіалу, так як просто довершено поширює пропаганду самознищення і дегенерування людей. От і мене то схарило, нам ітак на ОК промивають як ти кажеш здоровий глузд (я впевнений шо зараз нема молодої людини в якої той глузд здоровий) всякі ЗМІ, реклами, співаки і всяка така параша, а тут після декількох серій хочеться вийти в кіоск і навернути пляшку Джека.
    От, власне така в мене думка про "Хенка Муді" склалась після 4-х сезонів серіалу. Я просто зробив акцент іменно на пропаганді того всього гамна, бо недавно стикнувся з проблемою "кинути курити" і мені просто ламалася голова, я не міг зрозуміти чого мене тягне курити, а коли дойшло то сидів просто як дурак і не міг зрозуміти, як люди можуть бути настільки тупими, щоб переконувати себе, всупереч іменно здоровому глузду і елементарній логіці, в тому, що вони знаходять щось нереально цінне і дуже смачне та апетитне в тому куску гавна, який отруює нас зсередини по нашій же волі!!! От яка сила "здорового глузду"... А таких прикладів хоч зараз можна привести цілу купу.
    А ше мене радує, коли реально стараєшся стати нормальною (у всіх термінах) людиною, то на тебе дивляться як на дауна, або бабтиста. От і ше один приклад "здорового глузду" нашого соціуму сам по собі виліз. А коли ти сраний алкаш з сигаретою в зубах і косяком в кишені, або ше ліпше - кількома грамами амфетаміну, то ти просто король! Всі тішаться, лайкають, пишуть, дзвонять. І дальше вперто думають, шо бухати вночі пальону водку в якому обриганому клубі (бо в нас нажаль інших вже нема) то просто сверх левел альфа пацанізму, а ше куда ж йти з паті без фотачьок на аву... Реально, деколи хочеться просто обісцяти таких людей.

    небуду перевіряти на помилки і цілісність думки, бо шось слішкам багато тексту =)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Йой. Не очікував аж стільки. Чогось подумав, шо ти хотів свій блог створити, а не просто відповідь написати. Але все рівно радий, шо тут з'явилося більше тексту, написаного не мною. Не буду дуже багатослівним, відповім тільки на основні тези.
      Щодо сприйняття концепції серіалу, то ти абсолютно правий. Я погоджуюсь, шо більшість цільової аудиторії серіалу завжди буде в захваті від його "неймовірного" життя в стилі "money, drugs and bitches" і тільки заради цього будуть передивлятись по 8 раз кожну серію. Особисто мене вперла здатність сценаристів вберегти зерно правди в тій купі гною. Людям підсвідомо пхають в голову переконання про те, шо найголовніше в житті - це сім'я, кохання і дружба. Головне вловити цю мораль, бо без неї це просто буде брудна пропаганда алкоголізму, наркоманії і розпусти. + я люблю клфрнкшн через те, шо там багато активної англійської сленгової лексики ну і харизма головних персонажів завжди захоплює і веселить на рівні з крутими жартами і колоритним гумором, присутнім в кожній серії.
      Тепер про колись "наболіле" куріння. Скажу одне - то все в твоїй голові. Не вірю у фізичну залежність від тої біди. Я колись так само бавився, але останній раз це було майже три роки тому. Під час Чемпіонату світу з футболу у червні 2010 році пиво, сигарети, чіпси, горішки та інша здорова їжа супроводжували мене постійно. Але коли під кінець місяця я вийшов на майданчик нашої рідної 90-ої побігати бальона трохи і через півгодини почав дихати, як старий дід, то нарешті задумався - а для чого це мені? І з того часу більше ніколи не курив сигарет. Провокації і сумніви друзів, шо я все рівно рано чи пізно закурю стали тільки потужним стимулом гнути свою лінію. Тому тобі треба просто дуже сильно загорітися цією ідеєю. Те саме стосується й інших проблем, пов'язаних з алкоголем, втратою зайвої ваги і тд.
      Ну і про "нормальність". Не думаю, шо ти дійсно хочеш бути нормальним. Хтось з розумних сказав, шо без ухилення від нормальності прогрес неможливий. Тому просто потрібно кожен день вдосконалюватись і усувати власні недоліки.

      Видалити
    2. Нє, ну до мене нарешті дойшло, я кинув. Але добрих років 5 я як олень вперто вірив в той міф і кожен день труїв свой організм тими канцерогенними речовинами.
      А нормальність, я мав наувазі самовдосконалення, бо в мене були часи коли я "повідал на свойом путі" любу хуйню. Саморуйнування, то звичайно як "без резинки", але досить швидко надоїдає

      Видалити
  3. А ше, якшо маєш бажання, можемо поговорити про всім відомих "альфа самиць", яким взагаліто всраці який фінансовий статус може бути в їх потенційного хлопця(хоча кожен день репостить гавно з пабліків, де стоїть якийсь красунчик з букетом квітів баксів так за 400 і спер ногу на нового БМВ і всякий такий бред і там пише шо тіко лох не зробить такого подарунку своїй дівчині), і на стіні ну просто МУСИТЬ бути написано, або просто репостнуто з якогось тупарилого пабліка, шо вона ну просто всратись яка особлива! А ше діти в альбомах! А цитування ПАУЛО КОЕЛЬО, або тепер мейнстрім ЧАРЛЬЗ БУКОВСКІ, так як Хенк Муді то вже баян для лахів

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та нє, дякую, про "альфа самиць" не дуже горю бажанням дискутувати тут. Вони того не варті.
      А якшо б якась людина дійсно прочитала книжку і зробила цікавий висновок, то я це завжди люблю вислухати і шось навіть може засвоїти для себе. Але якшо це тупо сперто з якогось сраного пабліку, тоді це ні до чого. "Алхіміка" я свідомо не читав дуже довго через от таку його сумнівну популярність у певних кулуарах і через те, шо в контакті в кожної тп в пункті анкети "улюблена книга" була вказана саме вона. З часом все-таки прочитав, скажу більше - сподобалось. Тому мейнстрім мейнстрімом, але все залежить від можливості людини правильно сприймати суть і робити висновки самостійно. Всім Пауло Колельо, Чарльз Буковскі і Хенк Муді, посони.

      Видалити